четвъртък, 29 ноември 2012 г.

Benzo Gift Guide: Spotify

Вчера(28/11) Ашли публикува в официалния си сайт подаръци препоръчани от нея.Вижте:

Ръководство Бензо подаръци:
Наскоро бях обсебена от Spotify.Сериозно,това е толкова готино.Търсих Франк Осеан(аз още съм обсебена от него) и уммммм не само ми даде информация от неговата биография(със снимки),но също така някои артисти.За някои от тях дори не бях чувала,но тяхната музика ви хареса.Така се пристрастих и реших да включа това в моето ръководство за подаръци.Откриването на толкова много артисти и също това да откриеш някои любими песни...Да моля!
Също така той има голяма дарба.Можете да получите карта в Target или да я купите онлайн от вашата Spotify сметка.Просто щракнете върху "Get Spotify" и след това E-карта. Обикновено така!Музика премиум означава музика без прекъсване.

Аз ще съм щастлива да намеря нещо такова под моето коледно дърво.Намек мамо.хха
целувки
Ашли

Няма коментари:

Публикуване на коментар